Monday, July 26, 2010

percaya.

Setiap yg tidak baik akan di balas..sgt sgt bersyukur diri sentiasa di lindungi tuhan..
sabar dlm ape jua keadaan,sentiasa ceria sudah pasti....tidak mengapa jika kita di sakit kn..terima...tidak apa jika kita di fitnah,sbb kita tahu ia akan di balas,tidak perlu lah nk BERDENDAM..what goes around comes around...tidak sampi dua BULAN ia berlaku dan tuhan dah tunjuk siapa salah siapa benar..sgt sgt terkejut dan sedih sbb ia berlaku 2 kali teruk dari apa terjadi...kerana saya SGT SGT lah sabar dgn ape terjadi...mendiam kn diri..tidak memburuk kn dia sikit pun..sentiasa memaaf kn agar dia sedar dgn ape dia bwt ...tp saya xrasa dia sedar..keep on comforting others with the storys..oone by one the secrets is out...seems he is perfect totally...yess im the one who knows ALOT OF SECRETS..but never let it out..even its infront of my eyes... hmm.. TIDAK BAIK kn buruk  org lain kn ???..i left it behind and enjoy every single of my time.. hendak jadi bijak dan pandai tapi tidak pandai dan konon dia tahu semuaaaaaa adalah sgt sgt bahaya...menipu org lain juga adalah sgt sgt  bahaya... seee what happened!..LOST EVERTHINGS!..yallahhh  :'( ..bwt lah lin bwt lah..xpe xpe...sabar jela...sabar dgn apa terjadi sebelum ni..selama itu saya diam kn diri shj..macam xde ape ape berlaku..even saya kesian dgn org lain..i CAN'T MAKE IT guys..xboleh nk ckp...saya boleh buat tapi xsmpai hati,saya boleh jatuh kn dia SEKELIP mata..tapi xsmpi ati..kenapa ? ntah...tgk muka korg pown lin kesian nk ckp bnde betul..sbb lin PERCAYA things WILL out loud  ONE day..............BE YOURSELF and this is myself.... i  try not to hurts anybody feelings and try to be happy  to the MAX .....you are nothing  to the eyes of liar !.. CHANGED !! ..


 NOTES : Hidup yg sederhana dan tidak punya masalah dgn org lain adalah lebih bahagia dari mempunyai status dan taraf yg bukan nya MILIK ANDA..awk membahaya kn diri sendiri....

2 comments: