Wednesday, August 25, 2010

salah toilet kat alamanda ? Zzzz

location : alamanda putrajaya..
sbb ? : SALAH MASUK TOILET LELAKI !
real ? : SANGAT REAL..malOoooooo :D


ok ok that it !..utk pertama kali nya lin salah masOK toilet..........
eyh macam mana boleh salah doe ?
hah ! jgn tnya aku..aku pown tatau..tau tau dlm toilet dah 10 minit.. then dgr suara lelaki cakap2..btl btl ahh !..
pastu saya terdiam jap dlm toilet dan berkata dalam hati ( uish aku masok toilet lelaki ke dorg yg msok toilet pmpn ? eyh xmungkin sbb td tgk nmpk lelaki..ni pmpn ke ? ) jadah nye weii !..adoi adoi HAHA

pastu ? lin mmg relex..xpe xpe kasi setel dulu then baru keluar..

keluar cm biasa sbb NASIB BAIK ORG XDE DALAM TOILET ~ KOSONG ! hah bagus la !..
jln lenggang lenggang n sengeh sengeh je pastu gelak kecil---------> BESAR..salah toilet  ZZZzzzz..


hahahhahahaahahahahahahahahahahahahahah 

2 comments:

  1. pwned of the day..ko leh masuk raja lawak :D

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha aku pown nk gelak nanti xjadi lah lawak..aku yg byk gelak..wawawawawaw :D..=.="

    ReplyDelete