Sunday, September 26, 2010

ahad 26/9/2010..open house utk kawan mak plak..

hahaha
bersambung...
MAK punya kawan..

lin tolong mak utk kawan kawan dia jgk
tapi lin punya BATTERI lagi low..
pastu xtahan naik atas DAN TDO..
hah !
cikl lin tdo dari kul 1 sampai 7.30 baru bgn..
hahah

sampai mak cakap lin nk ikot x kua?
lin cakap...xnk xnk,org nk tdooooooooooooooo je...
HAHA
pastu bangun kul 7..tapi malas sebab HUJANNN JE ! niceeeee..mmg aku tdo tdo tdo..rasa nk tdo lagi..tp mghrib..kang ngigau..baru padan muka..
bgn bgn terus g nagdap lappy yg mmg terbukak je 24 jam..

MAK ? dia dah balik pastu dia naik atas..
kau orang nk tau ape mak cakap ?

mak - woiiiiii linnnnnnnn,baru bagun ke ? hehehe, kau balas dendam kan xdapat tdo cukup smlm ? ahaha..
lin - a'ah mak tau xpe..nk tdo lagiiiiiiiiiiiiiii..12 jam niee..heheh
mak - HAHA bagun laaa weii..hahahahaha mak gelak pjg..pastu dia cakap LIN SIEW SIEW dah mata..ko tgk mata ko kat CERMIN sikit ! HAHAHAHAHAHAHAHA..dia gelak...hahahaha
aku ? GELAK laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jugakkkkkkkkkkkk..hahahah..pastu aku cakap la..alaaaaaa ni sbb tdo la ni..tp nmpk lagi okey ! mak tu pun mata sepettt ! bajet je tuuu ingt mata cantek sgt keeeeeeee ? HAHAHA..damnnn ! (sambil buat aksi tumbuk2 legan mak ) HAHAHA..

dia EJEK AKU DOE..tapi yang pasti.. 12 jam aku tdo..balik rumah sewe pun aku tdooooooooooo AWAL..puas hati aku ! HAHAHA..

ok dah tu je..bye..

No comments:

Post a Comment