Tuesday, September 7, 2010

BANGSAR ! tempat kerja apak...

hahahahahahh ! peristiwa ni dah lama..tapi asal lalu tmpt kerja ayah je mesti GELAK BESAUUU!..

nk tau 1 cerita..
tp bagi lin sgt la lawak nya....sbb ape ?? Sampai sekarang ingt..hahahah..siap ingt dialog lagi..hahahhaha

tempat ;tempat kerja ayah
sebab ? : kawan langgar kawan masa reverse kereta ?HAHA ,macam serious arrkkk topic ni ? nahhhhhhh..mana ada weyh..mmg korg tgk pun leyh gelak sampai nanges !

member ayah + ayah berborak..aku ? tunggu dlm kereta ..dari jauh leyh nmpk...tp xla bape nk jauh sgt kn.....aku melihat  je kawan dia cakap..ayahhh penuh khusyukk mendengar..sambil berdiri atas batu..
HAHAHA

pastu ! tgh syok syok ckp..member lagi sorg reverse kereta,LALU ! melanggar member la..tapi kalau leyh letak video tape dlm kepala ni MEMANG KORG GELAK !..
sampi debukkkkkkkkkk jatuh..cepattt cepattttt member ayah bgn sbb ada awek CUN c2..hahahahahahahahahhaahahahha..aku dlm kereta GELAK kawww kawww...
AYAH ? dia dalam dilema samaada nk TOLONG ke ATAU NAK GELAKkn..HAHAHA...

sbb ape tau ! aku nmpk muka ayah cmnk gelak..pastu nk tolonggg..hahah mana 1 da...
member kua dari kereta lalu berkata " SORRY BANG,xnmpk xnmpk."
pastu dia cakap "kau leyh xnmpk aku ek ? punya besar ni xnmpk ? kau langgar !"hahahhaha
muka NERVOUS jek member...

pastu tadi dalam KERETA ckp la balik kat adik " weyh ko ingt x kwn ayah kene langgar pastu bgn macho ?"
hahah
MAK menyampukkk..
bapak saya ? gelakkkkkk laa ape lagii...

XDE YANG SADIS nya kene langgar tu..seyess la...kenapa laaa byk bnde lawak terjadi depan mata aku niee..mmg gelak je..hahahahah

ok ok ok ..cerita sambung lain ok...banyak sebenar nya..HAHA...

RAYA RAYA !..

3 comments: