Monday, September 6, 2010

mak lagi !

checkitdaud... A.K.A check it out....huahuahua NICE KN ! bahasa..

ok lah mak dah beli kn baju RAYA..kebaya ! feewitttttt !..slim kau lin...ececec

pastu mlm tadi try la kn..mak surO pose doe..ada lah selendang..mak cakap " pakai laaa lin selendang tu"
aku cakap la.." mana reti makkkkk ! "..pakai kebaya xleyh lari lari arkk ?
mak cakap " mana boleh lari lari..ni yg kau xduk diam apasal. ? "
lin cakap.."cm style je lari dgn kebaya "
mak cakap " CUBA JADI PEREMPUAN SIKIT LIN ,NI NAK TOMBOI JEK !"
huahuahuahuah gua KENE GUA keneee..mak ni dah pandai ni bahan org nie..cissss..lin pun cakap
"mana ada tomboi mak ! " pmpn apeeee..
pastu mak cakap..."pmpn apee..kau tgk ko pakai cm ape ? "..huahuahua gua keneee lagiiikkkk....

aku SAYANG MAK AKUU weyh !..cucucucucuu
pastu mak gelakk gelakkk kn saya..
pastu lin cakap "mak kene pakai kasut tinggi lah ni kn ? "
mak cakap " a'ah kasut tinggi la,kau ade keeee ?"pakai pakai..

HAHAHAHA mak bahan lagi..

aku cakap " adaaa laaaa 2 KETUL je..bukan byk pownnn..susah laa nk lasak "
mak cakap " cuba jalan guna kasut tinggi...KASAR mak ni kasar kasar...hahahahha
GELAK lagi...
dia bahann akuuuu je smlm...xpe xpe layan layan...

pehhhhh MEMANG wa cakap gua MEMANG ayuuuuuuuuuuu !... -.-"

No comments:

Post a Comment