Monday, May 30, 2011

...dot dot...

setiap detik berlalu akan sentiasa menunggu apa akan terjadi,akan sentiasa sabar dalam apa jua keadaan,kuat dalam menempuh segala dugaan yang datang,jangan lah dikau risau,aku akan pergi tanpa kau sedari sedikit pun,tidak akan ku sakiti hati mu lagi,terima kasih atas segala nya wahai hati....sabar lah sehingga ke hujung hati mu...bawak lah diri kau jauh-jauh dari semua ini :')...aku akan menunggu mu,walaupun dikau tahu ia sangat pahit untuk di telan,tidak aku salah kan dikau kerana ini,mungkin dikau xpernah mengerti untuk menyelami hati seorang insan bernama wanita,bukan kebebasan yang dia dambakan,hanya hati yang ikhlas menerima akan kekurangan dan kelebihan yang telah di surat kan..kau telah menyempurna kan hati ku walau ia sakit.kau telah ubati nya walaupun kau tidak sedar,ku sentiasa menghargai apa yang telah terjadi,semoga engkau bahagia sendiri,tidak akan aku sia-sia kan permintaan kau wahai lelaki...jika kau merasa itu yang terbaik walaupun aku tdak suka dengan keputusan mu,mungkin kau tidak sendar mengapa ku sentiasa mencari mu,mugkin kau rasa ia hanya beban,kau tidak tahu aku sentisa rindu kan mu,sentiasa walaupun kau sakiti hati ini.ku tetap mencari mu dan berharap ia akan kembali seperti ku kenal mu dulu..tidak mengapa lah,akan ku tahan selagi aku tahan,biar lah hati ni sendiri seperti yang engkau mahu...akan ku pergi jauh bersama pengalaman ,cinta dan hati ni selama nya jika itu yang engkau mahu kan..dan jangan kau kata aku tidak pernah mencari mu..jangan....jangannn............ :')...terima kasih......

No comments:

Post a Comment