Wednesday, May 25, 2011

hati...

yallah,bukak kan lah hati manusia yang sentiasa dlm keadaan iri hati n dendam,lapang kan la dada mereka supaya mereka xkn menyakiti hati org lain..sntiasa bersama mereka dlm ape jua membuat keputusan..dan keputusan adalah perit utk siapa2 terima..dalam hati yang goyah,aku mampu berserah kepada mu yallah :')...sakit yang xterhingga hingga membunuh semua jiwa ku ini yallah..bagaimana harus ku tempuh hari2 yg akan mendatang,aku hargai segalanya yg engkau beri kan,hati ini,rasa ini,cinta ini...tp aku xkuat utk menempuh semua ni yallah...jika dia bukan milik ku,kau tawar kan lah hati ni dan tutup lah kepada segala cinta yang akan menyakit kan aku,tidak sempat aku utk kembali ceria seperti dulu,akhir nya ia jatuh kembali,tidak sempat utk hati ini pulih,tp ia telah di sakiti kembali,yallah matang kan la pemikiran manusia yang sentiasa berfikir sempit dan tidak pernah berfikir secara rasional yallah,buang lah segala perasangka buruk yang telah terjadi atau akan mendatang,kuat kan lah hamba mu ini yallahhhhhhhh...aku sentiasa sabar dlm ape jua dugaan mu yallah,dalam menempuh hari ku selama setahun,segala yang berlaku semua kententuanmu yallah,segala kejadian semua ketentuan,jiwa ku yallah...apa yang harus aku buat sekarang...aku nk pergi jauh dr sini yallah,tlg la hamba mu ini yallah..tunjuk kan lah aku jalan yang terbaik..

No comments:

Post a Comment