Tuesday, June 7, 2011

three of us..short story movie..huhuhu

started on 6th june 2011..me amy and hani...went out and plan~~~~~~~ movie?errrrrr...the story begin..

hani-"cik linnnn,watpe tu ??(txting msg)

cik lin-"sy xde watpe,nape awak?",nak kua ke?? :D( cam tau tau je mmg niat nya nak kua :p)

hani-"ada plan?jomm..."

cik lin-"errr jom la tgk wayang ke,X-men 1st class,pirates?(aku xtgk lagi siannn,*sebak sebak)

hani-"jom"

cik lin-"msg amy,ajak dia,ada no dia kan ?"

hani-"ok cool"..jommm...(msg end)

tiba tiba aku g msg amy,kan????aah yela double check is better aaaa..check check...heheh

amy-"cik lin kita nk g kul bape ni?"

cik lin-"lepas zohor,kul 2"...deal?

amy-"ok cun"!!

cik lin-'ok,bye sayang! <3"

saya ni kalo dgn pmpn manja sikit,bersaya awak bagai,dengan laki xde lak cmni....ok siap siap....

**pungggpangggpungggpanggg siap siap sume,sy lah yang paling lambat,sbb ayah anta,tp sbb ayah malas,jadi adik la yang hantar...kami g mana?WANGSA WALK MALL....elehhhhh asyik c2 je kan?keje pun wangsa maju,tgk wayang pun wangsa maju,parah~~~...KL ni xde tmpat yg best la kawan...layan kan jela...rasa nya dah byk kali g wangsa maju,dah naik hafal dah sana rupa cmne,nk g toilet,nk makan ape,tapi lagi expert si amy la sbb dia keje area peabat c2..hahahhah...muka wangsa walk...cop muka amy! :P..
so memandang kan sy ni jenis malas nk topup hp,so crdt xde,bape sen je haa..pastu dorg ckp dorg kat NZ baru,ok ok...aku lupa mana NZ baru...yg aku tau NZ besar jela..ingt balik...oh ye dekat je dgn wangsa walk..alaa sebelah bank CIMB :P...drop me here...hehehe..kami jmpe la..tu dia..amy gangster and hani konon sweet...aku?simple je....jeans,shirt,sandle, :)

amyyyyyyyy lambatttt,dia g kat kereta dia plakk...ok sy dgn hani tinggalkan dia :P..jahat jahat..alaa seberang jalan je pun tinggal..boooo!(xla jahat sbb syg je :))

naik la wayang,g express caunter for x-men,blaaa blaa blaaa,TAPI!..seat full...(ini yang buat aku tak suka sbb full,sbb aku kena ada backup lain)blurffffffffffffff!!..
ok ok ok xpe xpe...kita tgk KARAK,hahahhahahhahah...


ini lah ticket nya,aku xboleh lupa apa yang terjadi masa dalam wayang! :D..hahahahahhahahahaha
^^^^^^BAWAH NI SEMUAPASAL AMY^^^^^^^haha

sebenar nya si amy dah ckp,"aku xboleh lah cerita hantu"...............................aku dan hani ni cakap la,"kamooonnnn tak kan xberani bro,hahahhahah"jom jommmmmmm!!
nak xnk terpaksa la kawan tu..............................kami duk baris ke 4 dr bawah,xde la dongak sgt kan..hahah..sbb boleh la tinggi jgk,no choice la..


shuuuuuuuuu cerita start_____________cite karak ni klaka lah jugak,walaupun terkejut xketerlaluan,layan kan jela,hahahha..


amy- dia dah selubung dengan sweater dia,cerita xstart lagi WEI!...hahahhaha..ok ,aku n hani dah pelik tgk ketakutan amy,hahahhahahah,..tp klaka...kami syok syok makan pop corn yang cantik + cawan yang semua budak kecik mesti nak!..,dia xmakan ape pn,dia takot la....dah cm kura kura dah,siap ckp,"weyh sebelum masuk aku nk duk tengah-tengah"..aku pun yelaaaaaaaa..tengah tengahhh...hahahha...



ini lah 2 in 1 popcorn n soft drink!.atas pop corn,bawah air,fikir lah bentuk di dalam, :).heheheh...beli sbb bekas nya,hanya di TGV cinemas... :P..tengok KARAK,tapi beli kungfu panda...yayyyyy!( hani pun ada...)sbb comel..
heheheh tapi masa tgk wayang tu,hantu nenek tu kelaka la sbb muka dia.ntah la..terkejut2 pun ada jgk...yang pasti jadi kelaka sbb amy jela..kiri kanan,kiri kanan,kiri kanan mencari pelindungan utk melindungi mata,muka dr tgk bnde2 tu...hahahah...yang pasti cerita asal KARAK xsama macam cerita sebenar di LEBUHRAYA KARAK..xsilap hanya kereta MINI dan HANTU MAK n ANAK tu betul la kan...LEBUH RAYA KARAK LAMA mmg real berhantu...(meremang bulu roma cakap pasal hantu.heheheh)..amyyy amyyy ...pas wayang g makan kat little WOK kitchen,best sbb kuey tiaw cantonese dia sedap + chinese tea herb,tawaaaaaaaaarrrr...tp xsedap :)..
so balik????adik la amik...hahahahah...
dah la penat la nak taip,bye...more?soon...
sbbb?????


p/s:aku ramai kawan yang xbetul sikit,hahahahhahah so story akan jadi lebih kelaka dr masa ke semasa..ecehhhh..SKEMA! :P..

regards:Ciklincunokbaiboo :))

No comments:

Post a Comment